חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
יועץ עסקי אלעד הדר אודות חשיבות המיתוג לעסק

היכרות עם מחלקת HR בהייטק והעתיד שלה

מחלקת משאבי אנוש (HR) היא חלק חיוני בכל ארגון. מחלקות משאבי אנוש אחראיות על גיוס, ניהול ושימור עובדים. משאבי אנוש הוא ניהול של אנשים בתוך ארגון. זה יכול לכלול גיוס, הדרכה וניהול כוח אדם. בחלק זה, נחקור את עתיד משאבי אנוש בתחום ההייטק.

בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש למשרות הקשורות לטכנולוגיה. על פי נתוני הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה, היו יותר משני מיליון משרות פנויות הקשורות לטכנולוגיה בארה"ב, שהיווה עלייה של 10%. מגמה זו תימשך ככל הנראה בעתיד הנראה לעין מכיוון שחברות מחפשות כל הזמן לדרכים יצירתיות להפוך את התהליכים העסקיים שלהם לאוטומטיים עם טכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית ורובוטיקה.

עם זאת, לא רק עבודות הקשורות לטכנולוגיה גוברת בביקוש. כל שאר המשרות הכרוכות במיומנויות תקשורת נמצאות גם הן בראש הרשימה. בעבר, משאבי אנוש נחשבו כפונקציה אחורית בארגונים רבים. עם זאת, זה השתנה עם הזמן כאשר מחלקות משאבי אנוש לקחו על עצמם יותר אחריות על החלטות אסטרטגיות ופעולות עסקיות.

הכירו את היי בוב – העתיד של תחום ה-HR

החלק הזה של המאמר ידון כיצד תוכנת משאבי אנוש, היי בוב, יכולה להועיל לארגון העסקי שלכם ואיזה סוג של יתרונות היא יכולה לספק על מנת להפיק את המרב ממחלקת משאבי אנוש. פלטפורמת היי בוב היא תוכנה המאפשרת לארגון לנהל את משאבי האנוש שלו בצורה יעילה יותר. 

על מנת להפיק את המרב מפלטפורמת משאבי אנוש, חשוב להבין את היכולות שלה וכיצד תוכלו להשתמש בהן לטובתכם. היי בוב, פלטפורמת משאבי אנוש, יכולה להועיל לארגון העסקי שלכם במונחים של גיוס, השתלמות, הדרכה ופיתוח, ניהול ביצועים ותגמול.