חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לשימוש במדיה חברתית לשיווק העסק ע"פ גיא כספי

שיווק אורגני הוא תהליך של שימוש במדיה חברתית כדי להגדיל את טווח ההגעה של לקוחות לאתר שלכם. מדיה חברתית יכולה לשמש כדי לספק לחברה שלך קול, והיא יכולה לשמש גם ככלי לשירות לקוחות.

מדיה חברתית היא פלטפורמה מצוינת לחברות לחלוק את המוצרים והשירותים שלהן עם הלקוחות שלהן. כשאתם מפרסמים על החברה שלכם במדיה החברתית, אתם מתקשרים עם אנשים שמתעניינים במה שיש לכם להציע. זה מאפשר לחברה שלכם להגדיל את נוכחות המותג שלה ובו זמנית ליצור לקוחות פוטנציאליים.

אחת הדרכים שבהן חברות משתמשות במדיה החברתית היא על ידי מענה לשאלות והערות של לקוחותיהן בערוץ. סוג זה של מעורבות עוזר ליצור תחושת קהילה ורצון טוב בקרב קהל הלקוחות, אשר בתורו יוצר קשר חזק יותר בין הלקוח לחברה.

פלטפורמות המדיה החברתית המומלצות

מדיה חברתית היא כלי חשוב לעסקים לשימוש בקמפיינים השיווקיים שלהם. זוהי דרך מצוינת להגיע ללקוחות וליצור זהות מותגית. הפלטפורמות המומלצות ע"פ גיא כספי הן להלן:

אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הטובות ביותר לשימוש בעלי עסקים היא פייסבוק. לפייסבוק יש הרבה פיצ'רים שהופכים אותה למקום מצוין לשיווק, כמו יכולת פרסום באתר, מיקוד לקהל שלכם ומעקב אחר המתחרים שלכם.

טוויטר היא עוד פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית שיכולה לשמש בעלי עסקים. טוויטר מאפשר לכם לפרסם עדכוני טקסט או קישורים עם תמונות או סרטונים. אתם יכולים גם לעקוב אחר משתמשים אחרים שמפרסמים דברים שרלוונטיים לתחומי העניין שלכם ולהשתתף איתם בשיחות. לטוויטר יש גם תכונות רבות המאפשרות לכם לעקוב אחר מה אנשים אומרים על החברה או המוצר שלכם, מה שהופך אותו לכלי מצוין למטרות מיתוג.